ANDA ADA MASALAH KESIHATAN?

 

Sila Tonton Video Dr Azlan di TV Al-Hijrah Ini  Terlebih Dahulu

 

 

 

Siapakah Dr Azlan Ni?

 

Untuk makluman anda, Dr Azlan merupakan seorang pakar dalam kajian toksikologi herba dan pemakanan & keselamatan makanan dari Universiti Awam Malaysia.
 
Beliau pernah memenangi pelbagai anugerah daripada penyelidikan dan pembangunan produk berasaskan herba di antaranya adalah Ekspo Teknologi Malaysia, MTE 2011 (pemenang pingat emas), IIRIE 2011 (anugerah khas & pemenang pingat Perak), Teknologi Reka Cipta dan Inovasi Expo, ITEX 2011 (anugerah khas, pemenang pingat emas & pemenang pingat Perak).
.
.
Berikut kami kemukakan beberapa sijil dan anugerah yang beliau perolehi. 
 
 
.
 
 

Dalam penyelidikan yang Dr Azlan jalankan, beliau hanya menggunakan sumber  alami dari tumbuh-tumbuhan yang ada di negara kita Malaysia yang tercinta ini. Dan hasil yang ditemui memang menakjubkan. Siapa sangka negara kita sebenarnya banyak sumber alami untuk diketengahkan dalam bidang perubatan. Kos penyelidikan selama 7 tahun ini telah menelan belanja beratus ribu ringgit!

Ya, RATUS RIBU RINGGIT dengan masa 7 TAHUN untuk dapatkan formula in!

Tak percaya? Ok di sini kami sertakan beberapa geran yang Dr Azlan perolehi untuk menjalankan kajian. Nak buat satu-satu kajian ni bukannya mengambil sehari dua. Ianya mengambil masa yang lama dan menelan belanja kos yang tinggi.

See? Anda nampak kan bukan senang dan mudah nak dapatkan formula ni. Ratusan ribu ringgit dan bertahun-tahun kajian dibuat barulah dapat formula ini.
 
Alhamdulillah, setelah menghadapi pelbagai onak dan duri, Dr Azlan dan team beliau berjaya menghasilkan formula yang berkesan untuk membantu mereka yang ada masalah kesihatan. 
 

 

APA ITU TRIPLE-T?

.
TRIPLE-T merupakan satu-satunya teh herba dalam Malaysia yg di formulasikan dari herba-herba tempatan yang mana telah menjalani kajian saintifik selama 7 tahun!  Pengasas produk ini ialah Dr Azlan, yang merupakan seorang pakar toksikologi.
 
Secara asasnya, Triple-T adalah teh herba 3 tindakan (Triple Action Tea) yang :
  • Mengembalikan Kesihatan Dalaman Badan
  • Mengatasi Masalah Kelesuan dan Keletihan
  • Menguatkan Badan

Triple-T telah melalui kajian saintifik Research & Developement (R&D) oleh pakar toksikologi dan terapi makanan Dato’ Asst. Prof. Dr. Norazlanshah lebih 7 tahun.  Ia terbukti berkesan secara saintifik dan tidak toksik kepada badan..

Triple-T juga kaya antioksidan & 100% herba semulajadi.
Triple-T sangat-sangat disarankan untuk mereka yang mempunyai masalah kesihatan.
.
Triple-T juga sesuai diamalkan sebagai minuman kesihatan seisi keluarga.

.

Berikut Merupakan Kandungan Herba Aktif Dalam Triple-T.

Triple-T mengandungi gabungan herba terpilih iaitu O.stamineus, F. deltoidea dan C.sinensis.

Setiap daripada bahan yang digunakan dalam Triple-T mempunyai fungsi dan kebaikkannya tersendiri. Berikut adalah senarai ringkas fungsi dan kegunaan bahan yang digunakan.
 
 .
 
.
Herba F. Deltoidea
  • Herba ini digunakan dalam secara tradisional di timur Semenanjung Malaysia dan Borneo, di mana daun, buah-buahan, batang dan akar dipercayai mempunyai sifat-sifat penyembuhan.
  • Ia juga di serinkali digunakan untuk memulihkan serta menambah tenaga seterusnya dapat mengatasi masalah kelesuan badan akibat seharian penat bekerja.

.

.
.
.
Herba O. Stamineus
  • Hampir keseluruhan bahagian pokoknya boleh digunakan.
  • Kebaikkan herba ini adalah lantaran kandungan sebatian bioaktifnya yang istimewa seperti cirsimaritin, myoinositol, orthosiphon, pillion, rhamnasin, , kerotin, kerotinoid, minyak pati, flavanoid, glukosid, glikoprotein, saponin dan terpenoid.
  • Pokok ini telah terkenal sejak turun temurun kerana dapat membantu menyingkirkan toksid yang berlebihan.
.
Herba C. Sinensis
  • Herba ini mengandungi sebatian bioaktif yang meningkatkan kesihatan badan.
  • Ia kaya dengan polifenol seperti flavonoid dan catechin, yang berfungsi sebagai antioksidan. 
  • Antioksidan ini mampu mengurangkan pembentukan radikal bebas dalam badan, melindungi sel-sel dan molekul dari kerosakan. Radikal bebas ini diketahui memainkan peranan dalam proses penuaan dan pelbagai penyakit.
  • C.sinensis mengandungi kafein kurang daripada kopi, tetapi cukup untuk menghasilkan kesan. Ia juga mengandungi asid amino L-theanine, yang boleh bekerja secara sinergi dengan kafein untuk meningkatkan fungsi tubuh badan.

 

 

Nak tau macam mana cara penghasilan Triple T? Tonton video ekslusif yang dipaparkan di Buletin Utama TV3 ini

 

 
 
Cara pengambilan Triple-T seperti berikut:
  1. Rebus 1 uncang Triple-T ke dalam 500-1000 ml air sehingga panas menggelak & then off api.
  2. Biarkan at least 20-30 minit or lebih. Tunggu sehingga suam/sejuk baru minum.
  3. Minum tanpa sebarang campuran gula.
  4. Amalkan setiap hari, tak kisah berapa kali sehari.
  5.  Minum sikit2, tengok dulu mcm mana. Untuk permulaan 3 – 5 hari pertama anda limitkan 500ml je dulu sehari. Kalau kencing semua ok teruskan dgn 750 sehari, then baru 1 liter.
  6. Untuk pesakit buah pinggang, sila rujuk doktor anda untuk limit pengambilan air yang anda boleh minum dalam sehari
  7. Seeloknya minum sebelum makan

1 kotak TripleT ni ada 28 uncang. Sehari guna 1 uncang. Jadi, 1 kotak boleh digunakan lebih kurang selama sebulan

Berapa lama untuk baru nampak kesan?
 
Tiada tempoh spesifik , cuma berdasarkan pengalaman pengguna Triple-T, kesan positif boleh dilihat dalam tempoh 2 bulan pertama.
 
Apa yang pasti, analisis Dr Azlan menunjukkan bahawa campuran herba pada Triple-T berupaya untuk menjana sel-sel yang cedera. Penemuan ini mencadangkan supaya campuran herba Triple-T dimasukkan ke dalam amalan minuman harian kerana potensinya yang tinggi dalam membantu masalah kesihatan manusia.
 
 

Anda kata  formula ni masih diragui lagi?

Untuk makluman anda, Triple-T telah berada di pasaran sejak tahun 2014 lagi. Pada tahun 2015 Triple-T telah lulus saringan pertama oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) untuk berada di bawah kategori produk semulajadi dalam kategori tradisional.

Dua tahun kemudian pula, yakni pada tahun awal tahun 2017, Triple-T telah lulus ujian terakhir untuk mendapat nombor pendaftaran daripada  KKM.

Ini bermakna sepanjang temph 3 tahun ini, produk Triple-T telah diberikan  pemantauan yang begitu ketat di bawah di bawah seliaan KKM. Nampak tak, bukan senang KKM nak luluskan produk kesihatan di bawah kategori herba ni, setelah 3 tahun barulah KKM  berpuas hati dan memberikan kelulusan nombor pendaftaran.

Jadi ini bermakna : 
  • Triple-T adalah SELAMAT untuk diminum semua peringkat umur.
  • Triple-T telah MEMENUHI & LULUS SEMUA ujian yang ditetapkan oleh pihak KKM.
  • Triple-T BERDAFTAR dengan KKM dengan no MAL1612004TC..

No KKM untuk produk penyelidikan Triple-T = MAL16120041TC

 Beberapa keratan akhbar mengenai formula Triple-T ini.

 

 

 

 Kisah kejayaan pengedar Triple-T

 Kebanyakan ejen kami adalah dari pengguna Triple-T itu sendiri. 

 

 Berikut merupakan pelaburan untuk kesihatan  & kebahagian anda serta keluarga anda.

 

Seperti yang tertera pada gambar di atas, harga pasaran bagi satu kotak TRIPLE-T ini adalah RM140 + RM10 Kos penghantaran = RM150. Ya, pelaburan anda untuk kesihatan anda dan kesejahteraan keluarga anda hanya RM150 sebulan. Bagi saya, ianya sudah cukup murah. Apalah sangat RM150 ni kalau nak dibandingkan dengan kesakitan & kesusahan yang anda alami sekarang ni. 

 

Kepada yang pentingkan kesihatan & ingin menikmati rasa sihat seperti orang lain klik di bawah segera

.

Ops,  Tunggu Sekejap. Memandangkan anda mempercayai formula Dr Azlan ni, saya ada tawaran hebat kalau anda buat tempahan hari ini. 

Jika anda bertindak untuk buat tempahan sekarang, saya  ada  tawaran hebat buat anda. Tawaran ini akan tamat pada BILA-BILA MASA SAHAJA. 

Tunggu Apa Lagi?? Dapatkan TripleT Sekarang Juga!

 

  • 4 kotak Tahan sehingga 4 bulan penggunaan (112 hari)
  • RM360 / 112 hari = Anda hanya berbelanja RM3.20/hari sahaja untuk minuman kesihatan.
  • Tidakkah Harga Itu Terlalu Murah dan Tak Masuk Akal ?
  • PERCUMA Penghantaran Bernilai RM10
  • Harga asal kesemua di atas adalah (RM140 x 4 kotak) + (RM10 Pos) = RM570!
  • Tapi anda bayar RM360 sahaja!   Anda jimat sebanyak RM210, diskaun sehingga 35%.

 

Jika anda tak berminat dengan tawaran di atas , boleh pilih pakej lain di bawah

Pakej A
Pakej B
Total 4 Kotak
Total 2 Kotak
RM360
RM220
Pos Percuma
Pos Percuma
Jimat Sebanyak RM210
Jimat Sebanyak RM70
 

 

 

P/S : Anda masih membaca sehingga kini? Tapi masih belum mahu bertindak? Masih ingatkah impian anda untuk kekal sihat dan dalam masa yang sama tidak mahu penyakit menyerang lagi ? Inilah masanya untuk anda merealisasikan semua impian. Lakukan pelaburan sekarang juga.

P/S/S : Keputusan masih di tangan anda, Saya telah sampaikan berita gembira untuk anda bagaimana cara untuk membantu masalah anda. Hanya menunggu anda buat tindakan bijak.